BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 1

khas kepada puteraku ! ;)

Sayang ... terlalu banyak dugaan dan rintangan yang kita lalui di dalam hidup ini ..

kegelapan dan kesunyian pernah menjadi teman hidupku ..
terlalu banyak cabaran sehingga ada ketikanya ku jatuh rebah ...
sehingga ada kalanya ku tidak mampu untuk berdiri .. tetapi engkau tidak pernah mengenal erti putus asa untuk membangunkan ku semula ...

Sayang ..di dalam kegelapan ini masih ada sinar yang menerangi .. di dalam kesunyian itu masih ada unggas yang berbunyi .. di dalam setiap cabaran dan rintangan , masih ada harapan yang menanti ..

Sayang ... izinkanlah aku menerangi sinar hari hari mu .. izinkanlah aku menjadi unggas yang berlagu pada saat hidupmu dihimpit kesunyian .. izinkanlah aku menjadi sandaran dan harapan pada setiap rintangan yang engkau dan aku tempuhi ..

Sayang .. izinkanlah aku katakan .. betapa pentingnya engkau di dalam hidupku ....

Sayang .. aku cinta padamu ..


-Nur Hidayah Ahmad Puzi-

0 comments: